2017. augusztus 30., szerda

Trónok harca tag

Egy drága moly jelölt a tag-re, ezt hoztam ma nektek :)
Köszönöm a kihívást, @Dorina_S

TRÓNOK HARCA TAG
I. ELSŐ RÉSZ: KÖNYVES KÉRDÉSEK
1. „Mi nem vetünk.” – Egy könyv, amit nem lennél hajlandó megvenni.
Van pár ilyen a listámon, néhány LOL könyv, illetve például Kody Keplinger: Lying Out Loud – A hazugságháló vagy James Dashner: Halálos hajsza c. könyvek.
2. „Tűz és vér.” – Egy könyv, ami erős érzelmeket váltott ki belőled.
Anne L. Green könyvei közül a Viharos érzelmek és A remény hajnala. Könyvön nagyon ritkán sírok, de ezeken sikerült. A Viharos érzelmek összetöri a szíved, majd összeragasztja, csak hogy utána ki is tépje, a végén pedig – meglepetésszerűen – épen vissza is kapod.
3. „Közeleg a tél.” – A kedvenc téli olvasmányod.
Eddig még nem találtam ilyet, talán idén… :)
4. „Család. Kötelesség. Becsület.” – Egy könyv szoros családi kötelékekről.
Böszörményi Gyula Ambrózy báró esetei c. sorozat jut erről eszembe illetve R. Kelényi Angelika A grófnő árnyékában c. könyve. Egy húg, aki az életét is feláldozná a nővéréért.
5. „Erőssé növünk.” – Egy könyv, amihez nem fűztél nagy reményeket, de miután elolvastad, meglepően tetszett.
Kelly Oram Cinder és Ella c. könyve. LOL könyv, ami számomra “beszédes”, és már nagyon kinőttem abból a korosztályból, én is meglepődtem, hogy mégis tetszik a történet.
6. „Miénk a harag.” – Egy könyv, amitől dühös lettél.
Ez az érzés épp két napja talált meg, Katie Françoise A harag ébredése kapcsán. Nem akarom bántani az írónőt, de ezt bár nézte/nézette volna még át pár emberrel, mielőtt kiadja/kiadatja. Ne értse senki félre, nem rá voltam dühös, hanem a karaktereire. Mégis mi jár a fejükben, mikor ilyesmire vetemednek?
7. „Meg nem hajol, meg nem rogy, meg nem törik.” – Egy könyv, amit megingathatatlanul szeretsz.
Anne L. Greentől A remény hajnala. Hiába a 78%-os értékelésátlag molyon, én imádtam!
8. „Egy Lannister mindig megfizeti az adósságát.” – Egy könyv, aminek úgy érzed, adósa vagy.
J. K. Rowling Harry Potter és a bölcsek köve. E könyvet olvasva szerettem meg olvasni, és ezért hálával tartozom mind a könyv világának, ami magába szippantott és nem is engedett, míg a hetedik könyv végére nem értem, illetve az Írónőnek is, amiért egy ilyen történettel elindította azt a lavinát a kb. 9 éves önmagamnál, amit olvasási mániának hívnak. :)
II. MÁSODIK RÉSZ: RAJONGÓI ELKÉPZELÉS
1. Melyik karaktert szeretnéd a Trónok harca nyerteseként látni, azaz ki üljön a végén a Vastrónon?
Dany és Jon. Őket szeretném ott látni, de sanda gyanúm szerint ez sajnos nem fog bekövetkezni. A hetedik rész után azt mondanám, Cercei lesz a “befutó”, több okból is.
2. Szerinted melyik karakter fog a sorozat végéig élve maradni, és ki fog időközben meghalni? Kit szeretnél továbbra is élve látni?
Szerintem az Éjkirály fog meghalni, akik pedig a trónért közdenek, életben maradnak. Mindőjük.
III. HARMADIK RÉSZ: MI LENNE VELEM A TRÓNOK HARCÁBAN?
1. Nyernél, vagy meghalnál?
Kissé pesszimista tudok lenni, szóval tuti nem nyernék, viszont életben maradnék.
2. Melyik házba tartozol?
Dora of House Targaryen. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése