2017. szeptember 3., vasárnap

Megan March: Vágy és hatalom

Fülszöveg:
Tömött a pénztárcám és jó nagy a férfiasságom. Ennyit az önéletrajzomról. Azt hiszem, nem is kell többet mondanom, a nők 99 százalékának ennyi elég, hogy megkapjam őket.
Hogy seggfej vagyok?
Hát igen.
És tudod, mit? Jól is érzem így magam.
Vagyis jól éreztem…
Amíg nem találkoztam Vele.
A könyvekben szikrákról meg kémiáról szoktak írni. Faszság. Kettőnk közt inkább tűzijáték volt, sőt tűzhányó. Vagy atombomba.
Csakhogy van egy kis baj.
Nem tudom a nevét, nem adta meg a telefonszámát, csak úgy lelépett a szállodából életem legforróbb kibaszott éjszakája után. Megkóstoltam a világon a legédesebb, legkülönlegesebb kis pinát… ritka, mint az unikornis, és újra akarom!
Mit tehet ilyenkor egy ilyen seggfej, mint én?
Utcára vittem a problémát. Olyan nincs, hogy nem kapom meg.
És hogy mi lesz, ha megtalálom? Megtartom!

Meghan March erős, érzéki nőkről ír és mocskos szájú alfahímekről, akiket térdre kényszerítenek. Impulzív és kedélyes, és senkitől nem kér bocsánatot, amiért imád pikáns dolgokat írni. Erotikus regényei Amerikában hatalmas sikert aratnak, és minden bizonnyal a hazai olvasók kedvence is lesz.

A könyvről:

Cím: Vágy és hatalom
Eredeti cím: Dirty Billionaire
Sorozat: Vágy trilógia 1.
Megjelenés: 2017
Kiadó: Álomgyár
Oldalszám: 238
Borító: 5*
Értékelés: 5/5

Szemszög: váltott szemszög: Holly/Creighton

Kedvenc szereplő: nem lett kedvencem egyik sem
Nem kedvelt szereplő: ilyen sem volt

Kedvenc jelenet: Amikor Creighton nézi, ahogyan Holly dalt ír.

Miért? Mert a fülszöveg felkeltette az érdeklődésemet és kíváncsi voltam, mit hoz ki az írónő egy ilyen karakterből.

Ajánlom: Aki szereti az erotikus könyveket és nem riad vissza egy kis csúnya beszédtől.

Első mondat: „Azt a jó édes k…va…”
Utolsó mondat: – Viszlát, Creighton! – mondom az üres szobának.

Kedvenc idézet:
„(…) ahhoz, hogy az ember megkapja, amit akar, néha merész lépést kell tennie. Csak reménykedhet, hogy ezek után rámosolyog a szerencse.” - Creighton Karas

Értékelésem:
Hűha!
Ha csak egy szóval jellemezhetném a könyvet, ez lenne az. A másik pedig egy nagy „wáó!”.
Amit tudni kell a könyvről az az, hogy romantikus-erotikus és nem a finomkodós fajtából. Tényleg nem. Van, akinél kivágná a biztosítékot mind az, ami történik, mind pedig az, ahogyan a fickó beszél. Na, azért nem ordenáré az egész, de egy-egy jelenet igencsak pikánsra sikeredett, és itt-ott Creighton… khm… szóhasználata semmiképp sem gyerekfülnek való. És ez mind így is van jól. Mielőtt elkezdtem olvasni, néhány értékelést végigfutottam, mire is számíthatok, szóval nem ért meglepetésként a főszereplő férfi mocskos szája. És fantáziája, ha már itt tartunk. Olvasás előtt már kialakult egy kép arról, mire is számítsak, ami nálam nagyon ritka. Viszont a könyv minden várakozásomat felülmúlta. Nem gondoltam volna, hogy a sok negatív kritika ellenére ennyire tetszeni fog, ám cseppet sem bántam meg, hogy mégis belevágtam.
Igaz, hogy az alaptörténet elég kiszámítható, szinte tudod, hogy mi a vége, vagy legalábbis nagyjából. Ezzel azonban nekem nem volt semmi bajom, mert itt a „töltelék” volt a lényeg, nem csak az, hová jut el a történet. Tetszett a váltott szemszög, ami épp akkor váltott, amikor kérdés merült fel bennem a másik fél érzéseit, gondolatait illetően. Nagyszerűen vezeti végig az írónő a történetet, végén egy olyan kérdéssel hagyva nyitva a könyvet, hogy tutira el akard olvasni a következő részt is.
A karakterek szerethetőek voltak, habár Hollyn és Creightonön kívül nem is mondanék főszereplőnek senkit. Holly egy kisvárosi lány, aki mindent megtesz az álmaiért, nem habozik a sarkára állni, ha úgy érzi, a karrierjét kockáztatja valaki. Tetszett, hogy nem adja be azonnal a derekát az első pillanatban, és nem áldozza fel magát és az álmait, vágyait egy pasiért. A másik oldalon ott van Creighton, a tipikus szexisten, akiért elepednek a nők, és akinek a pénztárcája és egyebének méretén kívül semmi sem számít. Mindez addig volt igaz, amíg nem találkozott Hollyval. Vegyes érzelmeim vannak vele kapcsolatban, ugyanis egyrészt elég bunkónak tartottam az elején, akinek az a legfontosabb, hogy az épp aktuális nő mekkora csődörnek tartsa az ágyban. Másrészt viszont jókat mosolyogtam egy-egy gondolatán, beszólásán, így a végére megkedveltem.
A helyszínek közt New York és Las Vegas is ott van, ami azért kicsit árulkodó is lehet a történet szempontjából.
Összegezve, tetszett a történet és a szereplők is, negatívumot nem tudnék mondani, így mindenképp 5 csillagra értékelem. 



Ahogyan a történetet elképzelem: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése