2017. november 4., szombat

Októberi zsákmány ❤

Ebben a bejegyzésben az ehavi, azaz az októberi beszerzéseimről hozok képet, illetve egy kis történettel kiegészítve, hogyan is sikerült mindezt összehozni.. :)

Elöljáróban annyit tudni kell rólam, hogy a türelem sohasem volt az erősségem, az a típus vagyok, akinek minden azonnal kell. Nem ám két perc múlva, nem, abban a pillanatban. Éppen ezért, ha elhatározom, hogy "ó, de jó lenne majd egyszer elolvasni ezt a könyvet!", perceken belül arra eszmélek, hogy hopp, meg is rendeltem. Remélem, ezzel nem vagyok egyedül :)

Ennek (is) köszönhetően történt az, hogy októberben 16(!) könyvet sikerült beszerezni. Igaz, az egyik csere, és mentségemre szóljon, 3 pedig akciós volt. Legalábbis ezt mondogatom magamnak, hogy ne legyen bűntudatom :D

És akkor lássuk is, miket sikerült bezsebelni:



A The Deal – Az üzlet és a Szerelem hirdetésre hirtelen felindulásból lett megrendelve, ám egyáltalán nem mondanám, hogy megbántam, sőt! A The Dealt már el is olvastam, és hát… :) Majd hozok értékelést.
A Szerencsecsillag, az Ügynök tűsarkúban, az Elvarratlan szálak, a Kilenc perc és a Bűnös örömök városa már régóta várva várt könyv. Mindegyik előrendelés volt és ó, mennyire örültem neki, amikor a munkaidő lejárta előtt pár órával jött az értesítés, hogy mehetek is értük.. Feldobta a napomat, az egyszer biztos :)
Az őrület határánt szintén hirtelen felindulásból vettem meg, főként a kíváncsiság hajtott.
A This Girl - Ez a lány csere volt, az egyik molycival cseréltem :)
Az Arab fia és a Csók New Yorkban szinte előrendelte magát még annak idején, és még csak most érkezett meg könyv formájában. Néhányat a többi könyv közül pont velük együtt vettem át, és hát meg is jegyezte az eladó hölgy, hogy "úgy látom, lesz mit olvasnod egy ideig".. Ó, ha azt ő tudná!
A Fogoly a sötétben és a Megigézve a sötétben már régóta mozgatja a fantáziámat, ezért le is csaptam rájuk egy Alexandra-KMK akción belül. Ugyanebben az akcióban szerepelt A karácsonyi doboz, ami szinte potom összegért lett az enyém.
Az otthon melege, a Felnőni kiábrándító és a Puha boldog puffancs olyan sok emberkének tetszett, hogy elhatároztam, csak megnézem már, miért is vannak ennyien oda.. Az első kettőt már el is "olvastam", és nem csalódtam.

Nos, igen, elszaladt egy picit az a bizonyos paci, de nem, semmit sem bánok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése